Söndag

Det enda produktiva jag har gjort idag är att åka till Liseberg för att ta ledigt (igen - har tagit ledigt sammanlagt typ två veckor i sommar -  bra framförhållning; vad är det?) och kollat på växter där inne. Vuxenpoäng! Fast de försvann fort när jag satte mig på Balder och skrek som en stucken gris.

Hursom så red pappa för Bo Tiblin nu i förmiddags, och det gick tydligen jättebra! Jaha, det hjälpte ju inte min rid-absinens i alla fall. Men roligt att det går bra för pappa! Och hästen framför allt.


Pappa när han red för Bo förra året. Gillar verkligen första bilden - även om det ser väldigt stretigt ut i och med att den är tagen mitt i en uppfångning. Men det kan man väl bortse från ;)

3 kommentarer:

Maria sa...

Vad kul att rida för Bosse! Jag har gjort det några gånger och Oj vad det ger mycket =)

SOFIE sa...

Super fin! :)

Carolina sa...

Nu kan du gissa i våran "finn fem fel" och vinna en länkning!

Skicka en kommentar