ibland har man tur!

Min syster köpte för ett tag sen matchande scabrak och lindor från Cheval Ridsport, men de dök aldrig upp. Som alltid blir man ju lite tveksam när man köper på internet - om man ska bli lurad eller så - men hon kontaktade både butik och post, och brevet verkade ha blivit bortslarvat (så himla tråkigt att man inte kan "lita på" Posten? Dock sa butiksägaren att det var första gången som det någonsin hade hänt, men ändå).

Vi (jag ska ju också komma till att använda grejerna ;D) var båda lite rädda att vi inte skulle få någonting, eftersom jag inte är säkert på att butiken "juridiskt" är skyldig att ersätta borttappat paket? Men som tur var skickar butiken nu en ny laddning med fina Schockemöhle-grejer! HUR SNÄLLT? Vi är överlyckliga båda två, tror att Ingvar blir riktigt snygg i dessa. Tack Cheval Ridsport!

För övrigt hittade jag en massa andra glassiga saker när jag kollade runt på deras hemsida, en hel del som väcker ha-begär! Här är ett axplock (märks det förresten att jag har blivit sjukt sugen på färg?);

3 kommentarer:

Matilda Holmström sa...

Tur att ni fick grejerna! Jag gillar deras schabrak grymt mycket. Passformen är perfekt :)

SV: Küren är super (enligt mig)! SM går 2-5 Juni, så det är inte alls långt kvar :D

Maria sa...

mycket mycket snygga grejer :)

Maria sa...

Sv: Åh tusen tack :) Hoppas verkligen det blir av! Kram

Skicka en kommentar