Försök till presentation

Fick en förfrågan om en lite mer utförlig presentation om mig själv och pållen. Hoppas att ni har överseende med några rader kopierad text.. Here goes!


Jag heter alltså Karin Lindberg, 18 år fyllda och bosatt strax utanför Göteborg. Jag går ut tredje året på LM Engströms gymnasium, samhäll/ekonomisk inriktning, nu om ett par veckor. Efter sommarn gäller alltså en ny titel; arbetslös. (Under sommaren jobbar jag dock på Liseberg!)



På fritiden rider jag gärna, på bilden familjehästen Black Ingvar. En gång i veckan rider jag också på Kungsbacka Ridklubb. Även om det inte är där som jag lär mig mest, så är det alltid roligt att rida olika hästar. Annars tränar jag - utöver när jag rider själv - en gång i veckan för Yvonne Malmström, som också äger stallet där vår häst står; Stall Helenedal. Dock har träningarna blivit lagda på is senaste terminen då skolan har varit lite för "överväldigande" för att planera in så mycket annat förutom plugg.


Ett litet stickprov från min "fotokarriär". Mer att titta på finns här.

Fotografera började jag göra 2008, när jag köpte min systemkamera, Canon EOS 400D - som fortfarande hänger med i svängarna. Som en slags 18-årspresent till mig själv köpte jag mitt första L-objektiv, som är mitt livs kärlek (skojar nästan inte..).

Utöver det finns det inte så mycket mer att säga.. Eller jo, familjen har en katt; Silla - som har blivit ökänd i hela Göteborg med omnejd (fråga inte, haha). Och så älskar jag att måla också. Här och här är lite exempel.

Tycker att lilla Ingvar borde på sitt alldeles egna "presentationsinlägg" - så det ska absolut knåpas ihop inom en snar framtid, håll ut!

1 kommentarer:

Yrsa sa...

Vilket vackert bildkollage!

Skicka en kommentar