Mina favorithästbloggar

Dressyrsnack - skriven två jätteduktiga tjejer, bra uppdatering och läsvärda texter.
Dressyrmupparna - behövs väl ingen beskrivning. Men gillar att de har ganska bra hästhållning, och mycket bra uppdatering.
Two Lives One Passion - tycker dessa två tjejer skriver väldigt läsvärda texter, och dessutom har väldigt fina hästar! Utöver det har min tvilling gjort deras fina layout :)
Ponnytvillingarna - bra uppdatering, rider bra, och har väldigt söta ponnyer. Dessutom är de tvillingar - tvillingar rules!

Hm.. Undrar om det kan finnas någon orsak i att jag bara läser bloggar skrivna av två personer? Hm hm. Nu: tillbaka till talet som jag ännu inte skrivit, men skall framföra om ca tre timmar...

1 kommentarer:

Helen sa...

Ja, jag hörde att priset låg på kring 50.000 i tyskland, vad det ligger på hos Lövsta (som jag jag vet är de enda i Sverige som har hans sperma).
Att det finns "levande fölavgifter" är ju inget ovanligt men helt klart är det ju en riskfylld investering, men om man får ett föl så är det ju värt betydligt mer än 50.000 + ev levande fölavgift. Men det är nog inte riktigt därför man gör det.. Dessutom tycker jag att det är bra att det är apdyrt, för Totilas ska ju va lite "dum i huvudet" och då ska inte "vem som helst" kunna sätta sig med en sådan avkomma, för det blir bara massa problem i slutändan... haha sa hon samtidigt som hon planerar att skaffa en själv.. haha, ödmjukheten själv ;)

Skicka en kommentar