Min tvilling

Tänkte att eftersom jag så ofta nämner min tvilling här i bloggen (hon hjälper ofta till med bilder, photoshop, vissa blogginlägg m.m.) så är det väl inte mer än rätt att jag presenterar henne. (Okej, förlåt för alla tråkiga inlägg - men eftersom jag inte har kunnat vara i stallet de senaste veckorna så finns det inte så mycket "hästigt" att uppdatera om).

Bilden är tagen i samband med vårat julkort... Visst är Ingvar söt i
sin röda grimma? Han ser ut som en liten julklapp tycker jag!

Detta är alltså min tvilling, Annika. Liksom jag är hon 18 år fyllda och bosatt strax utanför Göteborg. Hon går snart ut tredje året på Hulebäck (långt ute i skogen om man jämför med min centrala skola ;D hähä), inriktning samhäll/ekonomi. Liksom jag så fotograferar och målar hon gärna, och liksom jag så rider hon (förstås!) - både på Kungsbacka Ridklubb och på lille Ingvar. Okej.. Det här kanske kommer att se ut precis som min egen presentation - men vi är faktiskt inte lika på alla aspekter! Vi går t.ex. i olika skolor och... ja.  Äsch, det går väl inte att vara helt olik en person som man delar DNA med?

Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Om någon har en fråga så besvarar jag den mer än gärna, men tills dess; so long!

Till höger har vi oss två i vårt esse, kortet är taget på ridläger på Stuteri MW för några
år sedan - där hon för övrigt ska jobba i sommar! Och till höger är det förstås Annika
som rider på världens bäst häst - tror att det är från denna eller förra vintern.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar