Schockemöhle

Är jag helt stendum som inte visste att Paul Schockemöhle är en hästhandlare - just den hästhandlaren som har Totilas i stallet? Trodde det var något random utrustnings-märke bara..

Älskar förresten Schockemöhles grejer! Grymt snygga. Beställde hem ett schabrak och lindor i beige för ett tag sedan. Hm, var håller de hus förresten?

Och som en tredje sak kom jag på att jag nästan inte varit i stallet på två veckor nu.. Jag blir galen på allt nedrans skolarbete! Och att jag har världens sämsta självdisciplin förenklar ju inte situationen precis. Saknar min havremoppe!

2 kommentarer:

Helen sa...

Haha, faktiskt, nu var du nog lite för efter, ffa eftersom du vill ha Totilas i stallet ;)

Totilas är gryyyymt fräsig, men min dröm är inte att ha honom i stallet, utan jag ska (SKA) ha ett sto efter Dionysos som jag ska betäcka med Totilas... det är iaf genomförbart... dyrt.. men genomförbart ^^ och... haha inte i närheten av lika dyrt som att plocka hem Totilas ;)

Anonym sa...

SV:
Sadelklister är en väldigt bra uppfinning, ser ut som ett limstift, som man stryker på stövlen, där den möter sadeln. Sen kan du ju försöka röra benet, det går inte ens om du vill! :)

Kan däremot vara lite pillrigt att få bort den, men det går..

Skicka en kommentar