Ledsen...

... för min dåliga uppdatering! Den har verkligen varit katastrofal, men jag har helt ärligt inte hittat någon tid. Började jobba två dagar efter studenten, och jöööösses, man hinner ju inte med något annat? Börjar ca kl 1 (och innan dess blir det liksom att man inte gör någonting) och slutar ca 11. Varje dag. Då är man hemma vid ca 12, och är så utslagen att man bara sjunker ihop i soffan och somnar. What a life!

Jaja, jag tjänar ju i alla fall ihop lite pengar. Och även om nästan inget annat hunnits med, så tog vi  i alla fall med kusinerna igår för att kolla på lilla Ingvar. Han var supertrött i värmen och stod mest och hängde - men blev lite gladare när han fick en massa fina morötter med god blast på.


"Muu!"


"Trööött... Äteeer..."

Knäppte lite bilder på stallets ägarinnans islandshäst också. Mums, jag älskar min nya kamera! Mer än choklad.

Här ser man dessutom lite av ridhuset uppe till höger, och en av sofforna där man kan sitta och kolla på när någon rider. Nedanför soffan ligger det en liten damm (som det förrut låg ankor i som Ingvar var fullkomligt livrädd för).

4 kommentarer:

Matilda Holmström sa...

HERREGUD vilka underbara bilder!

Grattis, du har vunnit den första ridbågen från perfect sit! Kan du kontakta mig på min mejl så att vi kan få adress att skicka den till?

mavildanr3@hotmail.com

Kram

Maria sa...

Vilka fina bilder!:)

Michelle sa...

Super fina bilder:D

amanda f sa...

hej! såg på twolivesonepassion att du hade en häst vid namn black ingvar? blev lite glad då jag såg att mitt sto är halvsyskon med den hästen, hon är också e: beach boy! :)

Skicka en kommentar